Los séniores de la UNED-A Coruña

viernes, 24 de abril de 2015

Recuerdos-Lembranzas. De Emilio Vidal González


"O meu nome é Emilio Vidal González. Un humilde agricultor nacido no concello de Aranga, concretamente nunha pequena aldea chamada O Couce, na parroquia de Cambás.

Imagen: Pixabay
Cando eu nacín, acolá polo ano 1942, non estábamos nos mellores anos do franquismo, era época de miserias que os da miña idade recordábamos aínda hoxe.


Como quen di, nacín traballando. Fun á escola aproximadamente ata os 12 anos para aprender o básico. Cando chegaba da escola comía algo e xa me poñía a traballar, iba ós toxos para estrar as cuadras dos animais, coas vacas para o monte ou collía o arado e as vacas e alá me iba arar as terras. 

Como éramos sete irmáns, todos tíñamos que colaborar e buscamos a vida para poder comer. Por iso, con dezaseis anos empecei a traballar de canteiro e aínda que non me gustaba moito, polo menos gañaba algo. Logo, con dezaoito anos, fixen o servizo militar en Ferrol, e inmediatamente ó acabar, fun deses tantos galegos emigrantes. Galegos con morriña dispostos a deixar a terra en busca dunha vida mellor. Estiven dous anos en Suiza, traballando nunha fábrica de vidro. 
Imagen:Pixabay


Á volta caseime e quedeime na casa con meus pais para traballar definitivamente na agricultura. Esperábame unha vida dura; de motio traballo e chea de disgustos; pensando que iba a ser peor, por que hoxe en día fan as máquinas todo, Cando antes éramos nos os que facíamos o traballo duro como cavar os montes e moitas outras cosas."

No hay comentarios:

Publicar un comentario